Har du spørsmål?

+47 80 02 48 02

Man–fre kl. 9–18
Kostnader som for en vanlig telefonsamtale, avhengig av nettleverandøren.

eller

Skriv en e-post

eller

Be om et tilbud

Ofte stilte spørsmål

Søk etter et stikkord eller ta en titt på de ulike kategoriene.

HJELPETEMAER

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Når kan jeg regne med levering?

Den raskeste måten å få vite når leveringen kommer frem, er å bruke leveringskalkulatoren. Nedenfor oppgir du bestillingsdato. Husk at bestillinger med betalingsmåten forhåndsbetaling først bearbeides når betalingen er fremme på kontoen vår.

Hvilke fraktutgifter kan oppstå?

Standardfrakt er gratis. Kostnadene for ekspressfrakt ser du i tabellen.

Hva skjer når jeg har bestilt?

For å sikre at du og teamet ditt får et best mulig resultat, kontrollerer vi alle bestillinger før de går i trykken. Her sjekker vi at kvaliteten på grafikken er god, om plasseringen er i orden, og vi velger den optimale trykkemetoden. Vi gjør selvsagt kun endringer hvis du synes det er i orden. For at det skal gå raskt, anbefaler vi deg å oppgi telefonnummeret ditt under bestillingen og å sjekke e-posten regelmessig.

Hvilke betalingsmåter er tilgjengelig?

Du har følgende betalingsmuligheter:

Hvordan får jeg mengderabatt?

Du får mengderabatt fra 6 artikler. Det spiller ingen rolle om det er 6 like eller forskjellige artikler. Du kan f.eks. kombinere T-skjorter og gensere. Dessuten kan trykkmotivene være forskjellige. Dette er rabattrinnene:

Hvordan er prisen sammensatt?

Prisen beregnes ut fra tre komponenter: Produktprisen, trykkeprisen og din TeamShirts-grupperabatt. Du kan påvirke alle tre faktorer for å spare inn og dermed få den beste totalprisen.

Informasjon om merverdiavgift, toll og gebyrer

Fra 1. april 2020 er 25 % merverdiavgift inkludert i prisen ved levering i Norge. For deg som kunde oppstår det ingen ytterligere kostnader som skatter, tollavgifter, gebyrer e.l. Du betaler bare den prisen som er angitt i handlevognen pluss frakt.

Kan jeg bestille et testeksemplar?

Selvsagt kan vi gjerne sende deg et prøveeksemplar uten trykk – og er du usikker på størrelsen også flere.

Hva gjør jeg hvis jeg har spørsmål om designet?

Vi står til disposisjon med råd og bistand ved alle slags vanskeligheter. Du kan når som helst få informasjon om produktstørrelser, motivformater og trykkemetoder.

Hvorfor kan jeg ikke plassere motivet jeg har lastet opp?

Hvis motivet du har lastet opp ikke kan plasseres, er det som oftest fordi det ikke er egnet for det valgte produktet. For pustende materialer trenger vi vektorfiler. Vektorgrafikk består av linjer, sirkler og kurver, og kan dermed forstørres og forminskes uten at kvaliteten blir dårligere. Vektorgrafikk kan lages med ulike programmer, f.eks. Corel Draw, Adobe Illustrator og Inkscape. Vær alltid oppmerksom på tipsene nedenfor når du designer. Mens du laster opp motivet ditt, kontrollerer vi det automatisk med henblikk på disse kriteriene, og tilpasser det hvis det er nødvendig. For eksempel forstørrer vi motivdeler som er for små, slik at trykket holder seg godt på T-skjorten. Hvis det ikke er mulig å foreta automatiske endringer, får du melding om det. Det er ikke noe stort problem. Da kan du bare ta kontakt med vår service og oppgi motiv-ID-nummeret som ble vist under opplastingen. Vår grafiker kan tilpasse motivet manuelt for trykking, og det helt gratis.

Hvilke trykkemetoder brukes?

Vi kontrollerer alle bestillinger med henblikk på designkvalitet, og bestemmer samtidig hvilken trykkemetode som er optimal for motivet. Dette kan altså ikke velges i designeren. Selvsagt kan vi imøtekomme dine ønsker såfremt det er teknisk mulig. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice når bestillingen er sendt inn for å snakke om dette ( eller 080 02 48 02).

Hva er reglene for returer?

Hvis det er feil på varen du har bestilt (f.eks. fordi vi har gjort en feil under trykkingen), tar vi selvsagt tilbake varen, og betaler tilbake pengene eller sender deg et nytt plagg.

Kan jeg få et kostnadsoverslag?

Selvsagt sender vi deg gjerne et tilbud. Ta kontakt på e-post (info@teamshirts.no) med dine ønsker, ideer eller motiver, eller bruk vårt kontaktskjema. Vi sender deg vanligvis et kostnadsoverslag i løpet av 1–2 virkedager.

Kan jeg annullere eller forandre bestillingen?

Hvis du må endre eller annullere bestillingen din, ta straks kontakt med vår kundeservice (080 02 48 02). De fleste endringsønsker kan iverksettes før bestillingen har gått i trykken. Du kan sjekke statusen på kundekontoen din. Ettersom varen trykkes bare for deg, ber vi deg kontrollere den nøyaktig før du sender inn bestillingen.

KONTAKT